tanforum - Re: [Tf] Pedagógus továbbképzés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pedagógus továbbképzés

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pedagógus továbbképzés
  • Date: Thu, 9 May 2013 15:57:42 +0200

Hello!

Szerintem minden kérdésedre a válasz igen.
Ha valaki mentességet élvez, attól még mehet és a várakozási idő csökkentésére 7 évenként egyszer van lehetősége mentességtől függetlenül.
A mentesség/kötelezőség inkábba finanszírozásra van itt hatással.

bendeimre

----- Original Message ----- From: "Sándor Dobránszky" <dsanyi AT ady-debr.sulinet.hu>