tanforum - [Tf] VTN

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] VTN

  • From: Katalin Munkacsy Dr <katalin.munkacsy AT gmail.com>
  • Subject: [Tf] VTN
  • Date: Wed, 19 Sep 2012 11:05:47 +0200

Kedves Kollégák!

Idén is megszervezzük a Varga Tamás Napok keretében az angol nyelvű
szekciót. A rövid előadások, poszterbemutatók után
kerekasztalbeszélgetést szervezünk a középiskola és az egyetem közötti
átmenet kérdéseiről.

A szekció időpontja: 2012. november 17., 10 és 1 óra között.

A felhívást csatoltam. Kérem, segítsenek, és továbbítsák a felhívást
az esetleges érdeklődőknek.

Köszönöm,

Üdvözlettel, Munkácsy Katalin

--
dr. Munkácsy Katalin
főiskolai docens

  • [Tf] VTN, Katalin Munkacsy Dr, 09/19/2012