tanforum - Re: [Tf] web cimek kellenének

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] web cimek kellenének

  • From: "M.L." <ml AT tte.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] web cimek kellenének
  • Date: Fri, 4 Mar 2011 16:30:40 +0100

Én tudnék egy-két jó oldalt ajánlani :)

Miklósi László

-----Original Message-----
From:
tanforum-bounces AT lists.kfki.hu

[mailto:tanforum-bounces AT lists.kfki.hu]
On Behalf Of Zoltán Gerendás
Sent: Friday, March 04, 2011 4:06 PM
To:
tanforum AT lists.kfki.hu
Subject: [Tf] web cimek kellenének

Sziasztok!

Ma olvastam : Iskolákban hasznos magyar weboldalak listája
http://hup.hu/node/100063

Szerintem tudnánk segíteni egy jó lista összeállításában és
nem csak nekik jöhet jól, ha van egy összeszedett lista.
(Van csak már nem emlékszem hol láttam valamikor ? )

Ha itt összejön valami, akkor szívesen megírom a hupra, vagy ha
valaki HUP-os akkor küldheti
oda is.

--
Üdvözlettel: