tanforum - [Tf] Asia-Europe Classroom Net konferencia

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Asia-Europe Classroom Net konferencia

  • From: Szalayné Tahy Zsuzsa <sztzs AT infokatedra.hu>
  • To: Informatika tanári levelező lista <informatika AT lista.sulinet.hu>, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Asia-Europe Classroom Net konferencia
  • Date: Sun, 12 Sep 2010 20:37:37 +0200

Tisztelt Listatagok!
Kérem, adjátok tovább kollégáitoknak is az alábbiakat:

Az Asia-Europe Classroom Net nemzetközi konferencián szervez
diákprojekteket. Egy-egy projektben legalább 6 ország diákjai vesznek
részt (legalább 3 európai, és 3 ázsiai iskola diákjai). A projekt
során fórumokon, IKT eszközök használatával ismerkednek, tanulnak a
diákok.
Projektet bárki ajánlhat, bármilyen tananyag elsajátítására, egymás
megismerésére, de mostanában a környezetvédelem, fenntartható fejlődés
a központi téma. Én tavaly programmozók klubját szerveztem, emellett
lánctörténet írásban vettünk részt, ökolábnyomot számoltunk, az eső
savasságát mértünk, írtunk nemzeti parkjainkról.
A részvételhez nem kell saját projektet szervezni és nem kell minden
projekthez csatlakozni (csak én nem tudtam ellenállni).

A projektek szervezésére 2010. november 12-16 között Delhiben lesz
konferencia, amelyre 2 magyar résztvevő költségét fedezi az
Asia-Europe Foundation. A jelentkezési határidő SZEPTEMBER 15!
Jelentkezéshez csak egy űrlapot kell kitölteni a személyes adatokkal,
iskola rövid bemutatásával az http://aec.asef.org oldalon az AEC
Conference, Current Conference menüpont alatt.

A részvételhez szükséges:
- angol nyelvtudás (nem kell papír, viszont ez a kommunikáció nyelve.
- az utazás kifizetése (megszervezése) Delhi repülőteréig és onnan
vissza (kb 160 eFt, melyet fizethet esetleg az iskola alapítványa, és
lehet kb 30 eFt hozzájárulást kérni az ASEF-től)
- érdeklődés a multikulturális projektek iránt.

Én már jelentkeztem, de tavaly is volt mellettem egy üres hely.
Ráadásul lehet, hogy idén egy betegség közbeszól.
A németek ölre mennek a lehetőségért, hogy részt vegyenek, de tőlük is
csak 2 jelentkező lehet.

Kérem, ne hagyjatok magamra!

Köszönettel:
SzTZs