tanforum - [Tf] Fwd: Sulijog

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Fwd: Sulijog

  • From: Sólyomné Baranyai Elza <elza111 AT citromail.hu>
  • To: Tanfórum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Fwd: Sulijog
  • Date: Fri, 26 Mar 2010 19:36:49 +0100

T. Lista!

Sok kollégától, hallom, hogy túlszabályozott és egymásnak ellentmondó
törvények szabályozzák az életünket.

Nálam az ősszel verte ki a biztosítékot az, hogy 25 éve a munkahelyem
támogatásával végeztem el Szegeden Nagy Józsefnél az egyetemet. Annak idején
még öt évet alá is kellett írnom, hogy a támogatásért cserébe nem változtatok
munkahelyet. Idén - véletlenül - napközi helyett szakkört vezetek délután és
ezért a törvényeknek megfelelően a besorolásomban H-ból visszasoroltak F-be,
mint ha sohsem jártam volna egyetemre. Valamikor a 90-es évek végén hoztak
egy törvénymódosítást...

Nem csoda, hogy ráirányult a figyelmem a törvényi szabályozásunkra és
elbeszélgettem néhány politikussal a törvények keletkezéséről, módosulásáról.
:) Ez lett az eredménye:

Elkészült az a fórum, amely a nevelést-oktatást szabályozó törvények
anomáliáinak a feltárására jött létre.

sulijog

sulijog.awardspace.info

Kérlek, segíts a terjesztésében minden lehetséges módon: emailben, közösségi
portálokon, hogy mindenkihez eljusson a lehetőség, aki szenved valamilyen
jogszabálytól. Gondom lesz rá, hogy az Oktatási Minisztérium és a parlament
Oktatási Bizottsága is elolvassa az összes javaslatot még időben, és ne
mondhassa, hogy nem tud róla.

Arra gondoltam, hogy ha konyhakész tervezeteket kapnak, talán könnyebben
beterjesztik, ha már nekik nem kell vele dolgozni. :)

Üdvözlettel
Sólyomné Baranyai Elza

  • [Tf] Fwd: Sulijog, Sólyomné Baranyai Elza, 03/26/2010