tanforum - [Tf] ELTE - Nyilt Nap + Tudomany Unnepe MTA

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] ELTE - Nyilt Nap + Tudomany Unnepe MTA

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] ELTE - Nyilt Nap + Tudomany Unnepe MTA
  • Date: Tue, 3 Nov 2009 12:19:55 +0100 (CET)

Tisztelt tanforum,

Bolyai János Matematikai Társulat listájáról továbbítom az alábbi levelet.

Egyben felhívom a figyelmet arra is, hogy a Tudomány Ünnepe alkalmából Diákok az Akadémián címen tart rendezvényeket nov. 9-13 között. Részletesebb információ:

http://www.tudomanyunnep.hu/index.php?id=3703

Üdvözlettel

Zimányi Magdolna

KFKI Részecske- és Magfizikai Kutató Int.
Számítógép Hálózati Közp., 1525 Bp. 114, Pf. 49, Tel.: (1)-392-2558
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu