tanforum - [Tf] "Ember–Föld–Világegyetem" V. – Kárpát-medencei komplex természettudományi csapatverseny (KKTV)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] "Ember–Föld–Világegyetem" V. – Kárpát-medencei komplex természettudományi csapatverseny (KKTV)

  • From: Gellért András <gellert AT mail.kossuth-klub.hu>
  • To: tanforum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] "Ember–Föld–Világegyetem" V. – Kárpát-medencei komplex természettudományi csapatverseny (KKTV)
  • Date: Wed, 28 Oct 2009 11:38:14 +0100

Kedves Kollégák!

Az Oktatási és Kulturális Minisztérium szakmai és gazdasági
valamint
a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal Apponyi Albert Mecenatura program
gazdasági támogatásával indítjuk a 2009-2010. tanévi

*"Ember-Föld-Világegyetem" V.*
Kárpát-medencei komplex természettudományi csapatversenyt (KKTV)
(a 7-8. osztályosok 4 fős csapatai számára).

Fontosabb tudnivalók:

A verseny célja: a természettudományok iránti érdeklődés felkeltése,
szövegértési,
megfigyelő és probléma-megoldó képességek fejlesztése, természeti jelenségek

egységes szemléletmódjának kialakítása, természeti összefüggések feltárása
és
megismerése, tehetséggondozás.

- 4 fordulós internetes elődöntő (a verseny 2009. november 15-én kezdődik)
- és az élő döntő, amelyre a legjobb 12 + 3 tartalék csapatot hívjuk meg:
2010. május 22., szombat (Kossuth Klub, Budapest).
- A versenyben való részvétel *térítésmentes*, ha a versenyző csapatok
2009. december 20-ig regisztrálnak a verseny honlapján:
http://www.csapatverseny.hu <http://www.csapatverseny.hu*/>
Az elődöntő 4 fordulójának feladatlapjai ezen az interaktív honlapon
oldhatók meg.
- Értékes jutalmak a döntőben részt vevő illetve helyezést elért
csapatoknak,
felkészítő tanároknak, iskoláknak.

Részletes versenykiírás és tájékoztató a http://www.csapatverseny.huoldalon.

Várjuk szíves jelentkezésüket (csapataik regisztrációját) a
http://www.csapatverseny.hu honlapon.

Üdvözlettel:
Gellért András
TIT Kossuth Klub Egyesület
1088 Bp. Múzeum u. 7.
Tel.: 338-3166*
Mobil: 20/445-5563
Fax: 318-0151
www.kossuth-klub.hu

  • [Tf] "Ember–Föld–Világegyetem" V. – Kárpát-medencei komplex természettudományi csapatverseny (KKTV), Gellért András, 10/28/2009