tanforum - Re: [Tf] egy ujsag/radiohir - Mako

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] egy ujsag/radiohir - Mako

  • From: P.Stébel Ildikó <stebeli AT kodaly-debr.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] egy ujsag/radiohir - Mako
  • Date: Sun, 22 Feb 2009 16:18:27 +0100 (CET)

Borzasztó, egészen rémísztő!
Hogyan történhetnek meg ilyesmik- immár szinte sorozatosan.
Úgy tudom a médiából, a szóban forgó két fiatal- nem volt ismeretlen a
rendőrség előtt.... ráadásul...
Tehát jogosan kérdezte ki az Igazgató mit keresnek ott...
És tudni szeretném, hogy nincs -e arra jogszabály, hogy ha valaki nem az
intézmény tanulója- akkor is bemehet ott tartózkodhat egy iskolában???
S.Ildiko