tanforum - [Tf] 22

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] 22

  • From: "Turóczi Ferenc" <fturoczi1 AT citromail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] 22
  • Date: Mon, 1 Oct 2007 09:56:56 CEST

Üdvözletem a (velem együtt) hallgatag Listatagoknak!Nem tudom,
mindenkiben tudatosult-e, hogy a kötelezőóraszámemelés egyben a túlóradíjat
is csökkenti?Az érvágás kétszer csattan rajtunk: csökken a túlóráink száma,
és a kevesebbért is kevesebbet kapunk.Van-e közöttünk szakszervezetis, vagy
munkaügyben jártas tag?Megengedhető-e ez a jogszabályok szerint (hogy
csökkenjen a túlóradíjunk)?Üdvözlettel: Turóczi Ferenc

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák,
hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!

  • [Tf] 22, Turóczi Ferenc, 10/01/2007