tanforum - [Tf] [KATALIST] Álláskeresés (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] [KATALIST] Álláskeresés (fwd)

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] [KATALIST] Álláskeresés (fwd)
  • Date: Tue, 29 May 2007 12:18:06 +0200 (MEST)

T.. Tanforum,
Katalist listarol tovabbitok egy allaskeresest, konyvtaros,
konyvtarostanari diplomaval. Kerem, aki valaszolni akar, az eredeti
levelironak, Fülöp Cecíliának válaszoljon.

Elnezest kerek azoktol, akik 2x kapjak meg. Üdvözlettel

Zimanyi Magdolna

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Int. !Tel: (+36-1)-392-2558
Szamitogep Halozati Kozpont !FAX: (+36-1)-392-2503
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9151
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

Tisztelt Katalist tagok / Könyvtárvezetők!

Fülöp Cecília vagyok, idén végzek a Berzsenyi Dániel Főiskola
informatikus könyvtáros-magyar szakján, könyvtárostanár szakirányon.

A diploma megszerzését követően szeretnék a szakmában elhelyezkedni.

Gyakorlataim során megismerkedtem közkönyvtári, gyerekkönyvtári,
szakkönyvtári és iskolai könyvtári tevékenységekkel egyaránt. Ez idő
alatt jó kapcsolatot sikerült kialakítanom az olvasókkal,
felnőttekkel és gyerekekkel, és a kollégákkal is. Minden egyes
munkafolyamatban résztvettem, megismerkedtem a könyvtári
rendszerekkel. Pozitív tapasztalataim és a pozitív visszajelzések
mind-mind ösztönöznek arra, hogy ebben a szakmában kell
elhelyezkednem. Az olvasókkal és a kollégákkal való jó kapcsolat
kialakításában segítséget adott nekem, hogy a főiskola mellett
rendszeresen dolgozok, ahol nemcsak munkatapasztalatot szereztem,
hanem kialakítottam a jó kommunikációs készségemet is.

Aki felfigyelt levelemre, az olvassa el a mellékelt önéletrajzomat
is. Bármely könyvtárosi munka érdekel, akár helyettesítést is
vállalok.

Tisztelettel:

Fülöp Cecília

Szombathely, 2007. május 29.

Önéletrajz

|Személyes adatok | |
|Név: |Fülöp Cecília |
|Születési hely, |Szombathely, 1985. május 22. |
|idő: | |
|Lakcím: |9700 Szombathely, Kodály Zoltán u. 15. II./9. |
|Telefonszám: |06-70-576-61-17 |
|E-mail:
|tencike4 AT freemail.hu

|Iskolai | |
|tanulmányok: | |
|2003-2007: |Berzsenyi Dániel Főiskola, Szombathely |
| |Bölcsészettudományi Kar, informatikus |
| |könyvtáros-magyar szak, könyvtárostanár szakirány |
| |(diploma megszerzése 2007 nyarán) |
|1999-2003: |Kanizsai Dorottya Gimnázium, Szombathely |

|Szakmai | |
|gyakorlatok | |
|Könyvtár | |
|gyakorlatok: | |
|2007 |Oladi Művelődési Központ Könyvtára, Szombathely - |
| |iskolai könyvtári gyakorlat (két hetes) |
|2007 |Oladi Művelődési Központ Könyvtára, Szombathely - |
| |iskolai könyvtári gyakorlat (két hetes) |
|2006 |BDF Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és |
| |Gimnázium Könyvtára, Szombathely - szaktájékoztatási|
| |gyakorlat (egy hetes) |
|2006 |Chernel Kálmán Városi Könyvtár, Kőszeg - egy hónapos|
| |nyári gyakorlat |
|2006 |Oladi Művelődési Központ Könyvtára, Szombathely - |
| |számítógépes információszolgáltatás gyakorlat (egy |
| |hetes) |
|2005 |Oladi Művelődési Központ Könyvtára, Szombathely - |
| |tájékoztatás gyakorlat (egy hetes) |
|2005 |Pécsi Tudományi Egyetem, Egészségtudományi Kar |
| |Könyvtára, Szombathely - feldolgozó gyakorlat (két |
| |hetes) |
|Tanítási | |
|gyakorlatok: | |
|2007 |Simon István Utcai Általános Iskola, Szombathely - |
| |összefüggő egyéni iskolai gyakorlat |
|2006 |BDF Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és |
| |Gimnázium, Szombathely |

|Személyes | |
|kompetenciák | |
|Nyelvismeret |magyar-anyanyelv; német- államilag elismert C |

|kompetenciák | |
|Nyelvismeret |magyar-anyanyelv; német- államilag elismert C |
| |típusú középfokú nyelvvizsga (2006) |
|Számítógépes |Microsoft Word, Exel, Power Point, Internet |
|ismeretek |teljes körű használata |
| |Európai Számítógép-használói Jogosítvány (ECDL) |
| |(2001) |
|Diplomamunkák címei |Lehet-e színtere az iskolai könyvtár az olvasóvá |
| |nevelésnek? (Vizsgálat négy szombathelyi |
| |általános iskola könyvtárában); Élőnyelvi kutatás|
| |Oszkón |
|Vezetői engedély |B kategóriás jogosítvány (2006) |
|Hobbi |röplabda (8 évig versenyszerűen a Haladás VSE |
| |röplabdacsapatában) |

Fülöp Cecília

Szombathely, 2007. május 21.

  • [Tf] [KATALIST] Álláskeresés (fwd), Kiraly Peterne, 05/29/2007