tanforum - Re: [Tf] info

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] info

  • From: Emese <v.emese AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, "Levayne E. Piroska" <epiros AT freemail.hu>
  • Subject: Re: [Tf] info
  • Date: Mon, 2 Apr 2007 07:37:13 +0200 (CEST)

Kedves Piroska!
Nem olyan régen olvastam, hogy meghirdettek stewardess tanfolyamot
a "MALÉVNÉL . Azért így írom mert nem tudom pontosan kihez tartozik
ferihegyen ez a dolog. /Mert a személyzetegy része a Hugarocontroll
nevű céghez tartozik/
.A házunkban lakó földi utaskisérő szomszédomtól megpróbálok
érdeklődni mikor hol és hogyan van a jelentkezés.
Addig is talán javaslom hívjad fel a malév humánpolitikai osztályát.
Sok sikert. Váradi Emese

Levayne E. Piroska
<epiros AT freemail.hu>
írta:

> T. Lista!
> STEWARDESS képzés van Mo.-on?
> Ha tud valaki info-t küldeni, köszönöm:EPiros

> Listagazda:
> listsadm AT lists.kfki.hu

Jean Michel Jarre: Téo és Téa, az új, ünnepi album 1990 Forintért, kizárólag
a T-Online Zeneáruházban!
http://zenearuhaz.t-online.hu/index.php?m=info&albumid=30593&sp=1&sty=21

  • [Tf] info, Levayne E. Piroska, 04/01/2007
    • Re: [Tf] info, Emese, 04/02/2007
    • Re: [Tf] info, Juhász Ágnes, 04/02/2007