tanforum - Re: [Tf] kérdés / kérés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kérdés / kérés

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kérdés / kérés
  • Date: Tue, 26 Sep 2006 17:17:18 +0200

Üdv Mindenkinek!

> Az előző kérdésbe kapaszkodom. Kinek van oktatási tapasztalata az eBeam
> interaktív táblákkal kapcsolatban?

Egy közeli iskolában éppen ma láttam egyet (eBeam). A tapasztaltabbak
biztosan megszólnak, de szerintem nagyjából ugyanarra vannak kitalálva,
nagyjából ugyanakkora tudással ezek az eszközök, csak adott esetben más
technikai megvalósítással.
A többi szoftverkérdés. A szoftverből meg holnap kijöhet egy frissítés, ami
megváltoztatja az erőviszonyokat.

Bizonyos tárgyakból lehet előnye (itt most elsősorban a földrajzot,
történelmet tudom elképzelni), a többinél talán kevesebb pluszt ad, mint
amennyibe kerül.
Amint láttam, abszolút pontosra nem lehetett kalibrálni (a mellette lévő fix
táblához képest), de jól használható volt. Használata nem túl nehéz, de a
nem számítógépen felnőtt kollégák betanítása szükséges.

Üdv: Fodor Zsolt

  • Re: [Tf] kérdés / kérés, Fodor Zsolt, 09/26/2006