tanforum - Re: [Tf] Tanforum digest, 36 kötet, 8 szám

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tanforum digest, 36 kötet, 8 szám

  • From: vizicsiga <vizicsiga AT citromail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tanforum digest, 36 kötet, 8 szám
  • Date: Wed, 30 Aug 2006 12:23:13 +0200

Két dologban kérném a segítségeteket!

2. Emelt színtű érettségi felkészítésre keresek tanárokat Miskolcra (matek, biosz, kémia, fizika, földrajz, német, angol tárgyakból) valamint Budapestre (magyar, töri, matek, biosz, kémia, fizika, földrajz, német, angol)

Sziasztok!
1. Tud valaki olyan ingyenes adatbázisról, amely felsorolja megyénként az összes középiskolát (címmel, telefonnal)?

Innen lehet csemegézni, nem tudok olyanról, ahol megyénként lenne sajnos:((: http://www.kfki.hu/education/iskola.koz.html, http://kozepiskolak.lap.hu

Kérdése: hallottatok e már a http://www.magantanarbazis.hu oldalról? Magántanár közvetítéssel foglalkozik.. Nekem már 4 magántanítványom van innen.. Kereseti kiegészítésként tettem ki magam, és bevállt..

Üdv: Judit

  • Re: [Tf] Tanforum digest, 36 kötet, 8 szám, vizicsiga, 08/30/2006