tanforum - [Tf] [KATALIST] állás (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] [KATALIST] állás (fwd)

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] [KATALIST] állás (fwd)
  • Date: Wed, 23 Aug 2006 12:52:06 +0200 (MEST)

T. tanforum,

katalist listarol tovabbitok egy allaskereso levelet.

Kerem, hogy aki fel akarja venni a kapcsolatot az allaskereso
kollegaval, kozvetlenul neki irjon. Cime, elerhetosege a level vegen

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2558
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-392-2503
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9151
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu