tanforum - Re: [Tf] igh

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] igh

  • From: Rózsa Sándor <rosa AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu, Koncz Endre <koncz AT eposta.hu>
  • Subject: Re: [Tf] igh
  • Date: Sat, 8 Jul 2006 15:00:27 +0200 (CEST)

Valószínűleg azért tartotta a jegyző törvénytelennek, mert
a "közalkalmazotti törvény" szerint:

23. § (1) A közalkalmazott magasabb vezető, illetve vezető beosztás
ellátásával bízható meg. A megbízást és annak elfogadását írásba kell
foglalni.
(2) A magasabb vezető, valamint a vezető beosztások körét, továbbá a
megbízás feltételeit a miniszter határozza meg. A magasabb vezető
beosztás ellátására pályázatot kell kiírni.

(3) A magasabb vezető, valamint a vezető beosztás ellátásával történő
megbízás határozatlan időre szól. A miniszter határozott időre szóló
megbízást is előírhat.

(4) A megbízás visszavonását - a közalkalmazott kérelmére - indokolni
kell. Az indokolásból a visszavonás okának világosan ki kell tűnnie. Vita
esetén a visszavonás indokának valóságát és okszerűségét a
munkáltatónak kell bizonyítania. A közalkalmazott az indokolást a
visszavonás kézhezvételétől számított három napon belül, írásban
kérheti; a munkáltató az indokolást további három napon belül köteles
a közalkalmazott részére írásban megadni.
[...]

Rózsa Sándor

Koncz Endre
<koncz AT eposta.hu>
írta:

> Határozatlan időre szól a megbizatása.
> Annak idején próbáltam belevetetni az SZMSZ-be, hogy a
megbizatása
> az ig. megbizásáig szóljon, de csak 1 napig tartott, mert az
> önkormányzat jegyzője visszavonatta a módosítást, mondván hogy
> törvénytelen.
>
> Koncz Endre

Lóerők, hengerek, igényre szabottan! [origo] jármű apró
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,105718,171052/click.prm