tanforum - [Tf] igh

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] igh

  • From: "Antal Zsuzsa" <oszizsu AT citromail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] igh
  • Date: Fri, 7 Jul 2006 13:48:03 +0200

Szevasztok!
A váltásnak örülünk, és pont ez gond, hogy a régi helyettest sem szeretnénk,
ha maradna a megbízása. Mindketten maradnak a suliban, csak a megbízásuk
szűnne meg - szerintünk. Ők viszont állítják, hogy csak végkielégítéseel...
Sajnos, nem találtam rá törvényt, ezért is kértem segítségeteket.
SZMSZ-ünkben semmi nincs erről...
Ja, és nem, az új főnököm - még - nem lista tag.:-) Eddigi és további
segítségeteket is köszönöm:
Zsuzsa

  • [Tf] igh, Antal Zsuzsa, 07/07/2006