tanforum - Re: [Tf] e-naplo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] e-naplo

  • From: Nagy László <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] e-naplo
  • Date: Thu, 15 Jun 2006 21:49:36 +0200

Hello !
Nálunk tavalyig egy sajátkészítésű excell táblázat volt, ami jól működött
havonta beírták az osztályfönökök a jegyeket és a hiányzásokat egyszer ( ez a
része még most is megy) , sőt én írtam hozzá egy programot és gyerekek szülei
az interbeten is megnézhették egyéni jelszóval. Tavaly a Főváros hatására
beakarták vezetni a tannaplót, de rettenetesen nehézkes, illetve minden
teremben kéne egy hálozati gépnek lennie és az aktuális tanárnak kellene
kitöltenie, mint a rendes naplót. Hát ez nincs meg. Ebbe viszont havonta a
jegyeket, illetve egy osztálydolgozat jegyeit beírni nagyon lassú: olyan mint
az érettségi program: osztály megnyitás, gyerek megnyitás, tantárgy megnyitás
és végre lehet beírni. Másrészt nagy iskola vagyunk (1600 tanuló) és
egyfolytában kiakadt a rendszer túl sok fellépés miatt. Egyszóval nem ment és
szerencsére nem kell használni, csak az anyakönyvi adtaok vannak rajta.
Excell táblát, meg kb egy osztály jegyeinek a beírása 15-20 perc csak.

Üdvözlettel !

Nagy László
Csepel-Sziget Műszaki Szakközépiskola,
Szakiskola és Kollégium