tanforum - [Tf] Honlap ajánló és javaslatok, vélemények kérése!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Honlap ajánló és javaslatok, vélemények kérése!

  • From: "Demeter Viktor" <demeter.viktor AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Honlap ajánló és javaslatok, vélemények kérése!
  • Date: Mon, 29 May 2006 14:06:36 +0200

Tisztelt Listatagok!

Tudom e lista nem kifejezetten ilyen jellegű témákkal foglalkozik, mégis a
segítségüket kérném! Segítségüket abban, hogy megismerhessem véleményüket és
abból tanulva, változtatásokat eszközöljek.
Egy honlapról, az én honlapomról lenne szó
www.v-massage.extra.hu
címen.
Arra kérnék minden Kedves Listatagot, hogy amennyiben ideje engedi, tekintse
meg ezen oldalt és a vendégkönyv segítségével véleményezze mind annak
tartalmát, mind kinézetét, formáját!
Köszönettel és tisztelettel:
Demeter Viktor (Gyógymasszőr)

  • [Tf] Honlap ajánló és javaslatok, vélemények kérése!, Demeter Viktor, 05/29/2006