tanforum - [Tf] szoftverke

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szoftverke

  • From: Katalin Munkacsy Dr <MUNKAC AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] szoftverke
  • Date: Wed, 12 Apr 2006 11:01:24 +0200
  • Date: Wed, 12 Apr 2006 11:01:23 +0200

Szervusztok!

Matematikai jatektra, gyakorlo szoftverre lenne szuksegem, olyanra, ami
1. alsos, enyhen ertelmi fogyatekos gyerekeknek is valo,
2. oreg, kicsi PC-en is hasznalhato, mert csak floppy van, CD olvaso nincs

Kerlek, irjatok meg a forrast, vagy kuldjetek el nekem a masik cimemre,
ahol tudok csatolt filet olvasni, vagy kerlek, tegyetek fel valahova a
halora, ahonnan le tudom tolteni, mert lehet, hogy virusvedelem miatt
futathato file nem tud atjonni.

Koszonom, Kati