tanforum - [Tf] [Fizinfo] mafihe, CERN kirándulás (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] [Fizinfo] mafihe, CERN kirándulás (fwd)

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] [Fizinfo] mafihe, CERN kirándulás (fwd)
  • Date: Sun, 22 Jan 2006 14:06:54 +0100 (MET)

Fizinfo listarol tovabbitom. Elnezest kerek attol, aki 2x kapja meg.

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2558
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-392-2503
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9151
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu