tanforum - [Tf] várakozási idő csökkentése

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] várakozási idő csökkentése

  • From: "nszakalisk." <nszakalisk AT freemail.hu>
  • To: Oktatási Minisztérium <szerkeszto AT om.hu>
  • Cc: info AT kir.hu, sagujaltisk AT profinter.hu, iskolalitke AT profinter.hu, kodaly AT kodaly-starjan.sulinet.hu, dornyay AT hu.inter.net, petofi AT petofi-starjan.sulinet.hu, Deák Norbert <deak AT nograd-ped.sulinet.hu>, info AT okev.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] várakozási idő csökkentése
  • Date: Thu, 12 Jan 2006 10:17:45 +0100

Tisztelt Cím!

Intézményünk két pedagógusa részt vett az ECDL-EU- Konform számítógépes
felhasználói jogosítvány általános és középiskolai tanárok számára című,
akkreditált, 130 órás pedagógus továbbképzési programon.

A továbbképzés ideje: 2004. szeptember 8.-2005. május 15.

A tanúsítványt 2005. december 21. dátummal, 2006. január 11-én mutatták be.

Az ECDL jogosítványt még nem.

Kérdésem:

1. Beszámítható-e a továbbképzés a 2005. szeptember 1.-én kezdődött hét éves
ciklusba?

2. Érvényesíthető-e, a magasabb fizetési fokozatba lépés várakozási idejének
csökkentése, 2005. január 1.-től?

Sürgős segítséget kérnék!

Tisztelettel:

Nógrádszakál, 2006. január 12.