tanforum - [Tf] Elektronikus könyvek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Elektronikus könyvek

  • From: "Demeter Viktor" <demeter.viktor AT chello.hu>
  • To: <Tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] Elektronikus könyvek
  • Date: Thu, 15 Dec 2005 14:00:47 +0100

Tisztelt Listatársak!

Már volt néhány alkalom, amikor írtam a listára. Bizonyára emlékeznek arra,
hogy már említettek, vak vagyok.
Ebből következőleg jutott eszembe egy kérdés.
Önök szerint mimódon lehetne megszerezni a Felvételi tájékoztatót és az ehhez
hasonló kiadványokat, melyek hasznosak lehetnek?!
Az OFI érdekes módon egyszer sem reagált ilyenirányú kérdéseimre.
Elektronikus könyvek nélkül pedig miként is válogathat egy vak ember
guyanúgy, mint bárki?! Sok hasznos dolog van abzokan a könyvekben, de nem
lehet mindig közelünkben valaki, aki lát. Mit gondolnak erről?!
Más!
Azt is felháborítónak tartom, hogy egy érettségivel, addig, míg nem folytatom
tanulmányaim, egyszerűen nem tudok munkát találni. Ez szerintem szörnyű.
Szörnyű, hogy koldulni koldulhatnak az emberek, és vannak, akik meg sem
érdemlik, de mégis kapnak pénzt, viszont segítségre, munkába állás kapcsán
azt hiszem kevéssé számíthatunk!
És a végére megint más!
Nem tudnak esetleg olyan helyekről, ahonnan akár letölteni - mindenképp
elektroniusan - lehet magyar szakos és gyógypedagógia szakos anyagokat?
Tisztelettel és köszönettel: Demeter Viktor

  • [Tf] Elektronikus könyvek, Demeter Viktor, 12/15/2005