tanforum - Re: [Tf] UJ - Nyitott kerdes - nyilt valaszok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] UJ - Nyitott kerdes - nyilt valaszok

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] UJ - Nyitott kerdes - nyilt valaszok
  • Date: Mon, 24 Oct 2005 16:32:34 +0200

Udvozletem!
2005. szeptember 29. 17.32 datummal Takács Henrik ezt irta:
> Elnezest kell kernem hogy onmagamnak valaszolok,

Elkezdtem osszesiteni a "Nyitott kerdes - nyilt valaszok" cimu adatokat es
arra a megdobbento eredmenyre jutottam, hogy mindossze 2 iskolaban hasznalnak
amugy kvazi ingyenes "nyitott=Open" szoftvereket - ebbol az egyik a sajat
munkahelyem :-). - Az is megfordult a fejemben, hogy a kimutatasom (ami a
keszulo eloadasom forrasanyagaul szolgalna) internetes felmeresi kiserlete
talan nem vezetett reprezentativnak tekintheto eredményre. Tudom mindenhol
statisztika2005 van... A tervezett eloadasomat is sikerult elnapolni. (Amit
azert nagyon sajnalok). Tehat az alaposnak tervezett, de a laposnak
sikeredett adatgyujtest szeretnem ujra megprobalni. Kerlek benneteket
jarjatok kozben ebben az ugyben az iskola vezetesenel, hogy valoban
ertekelheto eredmenyt erjunk el ezzel az adatgyujtessel. Az eloadasom
tervezett (munka)cime egyenlore: "nyitott szoftverek hasznalatanak
tapasztalatai a magyar oktatasban". Ezt meg frappansabbra fogom venni.
Koszonettel: Takacs Henrik
--
Ui.: -Felsz bizonyos csatolt allomanyoktol? Joggal teszed! Telepits vegleges
immunitast ado vedelmet. 1.) veszelyes DOC XLS PPT PPS mellekletek makro

  • Re: [Tf] UJ - Nyitott kerdes - nyilt valaszok, riki a programozo, 10/24/2005