tanforum - [Tf] TITOK felhivas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] TITOK felhivas

  • From: "Kis Norbert" <norbi AT kzs.hu>
  • To: <freepc-hu AT yahoogroups.com>
  • Cc: techinfo AT lista.sulinet.hu, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] TITOK felhivas
  • Date: Thu, 12 May 2005 08:31:57 +0200

Sziasztok!

Gondoltam, listatagok kozul is erdekelhet valakit, ezert tovabbitom. Akit nem
erint, attol elnezest kerek.

Udv.:
Norbi.

TITOK OKTATÁSSZERVEZŐ BT
SZÁMÍTÁSTECHNIKA KONFERENCIÁK
2092 Budakeszi, Fő u. 139.
Tel.: (06-23) 453-837
Fax: (06-23) 457-337
e-mail:
titok AT mail.datanet.hu

Tisztelt Igazgatóság!
Tisztelt Kollégák!

2005. június 15-től június 18-ig a hódmezővásárhelyi Kossuth Zsuzsanna
Műszaki Szakközépiskolában (Hódmezővásárhely, Kaszap út 29.) rendezzük meg
szokásos tanév végi számítástechnika-tanári továbbképzésünket. Ezt a
továbbképzést a korábbiakban 20 évig Fonyódon rendeztünk, tavaly előtt
azonban úgy döntöttünk, hogy a továbbiakban Hódmezővásárhelyre jövünk,
egyrészt mert a Kossuth Szakközépiskola számítógépes háttere (250 gép, 7
szerver, 1 Gb/s - 100 Mb/s belső hálózat, 100 Mb/s Internet kapcsolat) a mai
igényeknek megfelelőbb hátteret biztosít, másrészt mert a balaton-parti
költségek lényegesen magasabbak az ittenieknél. Míg a kezdeti időkben a
Kollégák ezt a fonyódi rendezvényt részben egyfajta tanév végi pihenéssel,
kikapcsolódással összekötött továbbképzésnek tekintették, ma komoly tanulási
szándékkal érkeznek, és ennek az elvárásnak ezen a helyszínen jobban meg
tudunk felelni. A továbbképzés átjárható moduláris rendszerű, a modulok nem
épülnek egymásra, így mindegyik fél napon két-két párhuzamos program közül
lehet választani. Előadóink és a témáik:

Fodor Zsolt, a szegedi SZTE Ságvári Endre Gyakorló Gimnázium tanára
Bizonyos alkalmazói OKTV feladatak megoldásának összehasonlítása Microsoft
Office és OpenOffice.org környezetben.
Kép, hang, video - Az informatika oktatásának támogatása videoanyaggal. A
Microsoft Producer szerepe az informatikaórán. Egyszerű, oktatható, kép-,
hang- és videoműveletek.
Érettségi közben. Beszélgetés a kétszintű informatikai érettségire való
felkészítésben választott módszerekről és annak eredményeiről.
Egy e-learning szoftver alkalmazásnának tapasztalatai. Az eszköz kipróbálása
különös tekintettel a kevésbé ismert eszközökre.Tesztek készítése,
tesztszabványok. Mit jelent a SCORM kompatibilitás?

Líbor Tamás, a hódmezővásárhelyi Kossuth Szakközépiskola vezető tanára
Iskolai weblapok felépítése. Az iskolai weblap tartalma, szerkezete. Kötelező
és lehetséges tartalom.
Weblapokbeli elemek. Javascript, Java, Flash.
A FrontPage használata: táblázatok, framek, gyakorló példák.
Meglévő dokumentumok publikálása, módszerek, egységes felület kialakítása
stíluslapokkal (CSS).
Képek, albumok készítése, beágyazása, űrlapok használata
Javascriptek. Ami csak iskolán belül látható. Vendégkönyv. Aktív részek a
weblapon (ASP).

A programot Hajdu János, a Kossuth Szakközépiskola igazgatója szervezi,
vezeti.
Érkezés 2005. június 15-én, szerdán este. Előadások, géptermi gyakorlatok
június 16, csütörtök és 17., péntek 9.00-13.00 és 14.30-18.30 óráig, 18.,
szombat 8.30-12.00 óráig. Elutazás június 18., szombat délben. Részvételi díj
szállással, teljes ellátással, tanúsítvánnyal 30.000 Ft (kollégiumi szállás
kétágyas elhelyezéssel, étkezés csütörtök reggelitől vasárnap reggeliig),
szállás nélkül, ebéddel 21.000 Ft. A záróvizsga és tanúsítvány díja 6000 Ft.
Jelentkezés június 6-ig fenti elérhetőségeinken iskola, cím, név (nevek),
szekció, szállás-ellátás igény megjelölésével. (Az emailben jelentkezéseket
rögtön visszaigazoljuk!) A visszaigazoló leveleket és a számlát június 6-ig
postázzuk. Kérjük jelezzék, ha június 10-ig nem kaptak értesítést.

Budapest, 2005. május 9.
Tisztelettel

Sztrókay
Kálmán

ügyvezető igazgató

  • [Tf] TITOK felhivas, Kis Norbert, 05/12/2005