tanforum - Re: [Tf] obradovics

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] obradovics

  • From: Morvai Tibor <gtbmor AT uni-miskolc.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] obradovics
  • Date: Sat, 19 Feb 2005 11:42:54 +0100 (NFT)

Sziasztok!
Nem lehet, hogy Oba'dovics Jozsef Gyula?
Vagy Oba'dovics J. Gyula.
Nagyon jo matemetikai osszefoglalo muvet irt Matematika
cimmel jo 40 eve. Az LSI ATSZ 2 kotetben megjelentette
ujra amikor olyan csikos konyveket adott ki. Igy erdemes
keresni. Bar ugy latom itt fuggvenytablat keresel meg
kepletgyujtemenyt, hat olyant en sajnos nem ismerek.
Morvai Tibor