tanforum - Re: [Tf] kitöltö program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kitöltö program

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] kitöltö program
  • Date: Fri, 28 Jan 2005 09:34:04 +0100

Tisztelt Kollégák!

> A programot nem lehet letölteni ! Csak az adatlapokat. A programot csak az
> iskola tudja használni OM kóddal és jelszavával. Ha kiadják neked ..
> Be kell ülni az irodába.

Középiskolában dolgozóként a programot nem ismerem. De (nem
túl sok) számítógépes ismeretet igénylő módon egy programmal
(wintask) nagyon gyorsan (kézi beavatkozás nélkül kb. 2 órára
magára hagyva a gépet) kitöltettem decemberben a
próbaérettségihez tartozóan a diákok adatait (170 diák) meglévő
adatbázisból. Sokkal több időt vett igénybe, míg eljutottam a
programig, mint amennyi idő alatt a kitöltés megtörtént. (Bár azt
nem értem, hogy miért nem lehet úgy elkészíteni, hogy legalább
az alapadatokat szövegfájlból importálni lehessen... gondolom mert
irtózatosan bonyolult....)

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.