tanforum - Re: [Tf] (no subject)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] (no subject)

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] (no subject)
  • Date: Mon, 13 Dec 2004 09:34:24 +0100

2004. december 11. 16.49 datummal Simon Gyula ezt irta:
> A gond az, hogy hihetelenul sok magyar nyelvu forumot talalhatsz az
> Internetem. Ezek (jo nagy) resze politikai temaju.
> Ez a lista nem ilyen. Miert nem lehet ezt megerteni?

Volt már rá példa, és akkor mindenki lelkesen ....
(emlékeztek a pedagógus bértáblás időszakra)
Csak 'az' a politizálás jobban érintette a nagytöbbséget.

Ez most egy kissebség diszkriminálása miatt van
És sokan a listán nem a kisebbséghez tartoznak, hanem
ahooz a nagyobb többséghez, aki most nem jár rosszul.

Kedves Gyula! Gondolj arra, hogy ha ezt a te munkahelyeddel
vagy a te gyermeked iskolájával tennék, akkor mit éreznél
és mit írnál le a tanforum listára. Remélem oktatási
rendszerünk igazságtalanságai a nagytöbbségből is szolidarítást
váltanak ki. Ha nem így lenne, akkor kicsit csalódnék.

--
Ui.:
-- UJ! http://hu.openoffice.org 1.1.3 NAGYON PROFI! ---