tanforum - Re: [Tf] Fwd: Erdeklodes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Fwd: Erdeklodes

  • From: "Nagy Laszlo" <nlacap AT freemail.hu>
  • To: <demeter.viktor AT chello.hu>, <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Fwd: Erdeklodes
  • Date: Wed, 17 Nov 2004 16:11:49 +0100

Helló !
Fizika tananyaghoz és (mindenhez) elsősorban a sulinet-et ajánlom:
oktataás - fizika és sok a teljes cikklistát az archívumban lehet megtalálni
Egy Uniós programban vettem részt ahol szintén sok digitális tananyagot
készítettünk , ezek folyamatosan fognak felkerülni a sulinetre is, de a
honlapomon : www.nlaca.ini.hu -n már vannak digitális tanayngok menűpont
alatt egy csomó cím tantárgyanként és témánként bontva ( persze elsősorban
fizika, mert fizika szakos vagyok).
Konkrétan a rezgőkörökről:
http://celebrate.digitalbrain.com/celebrate/accounts/korom/web/kondi_hu/home/
http://celebrate.digitalbrain.com/celebrate/accounts/nagyne/web/onind/aramkor/
A sulinet éppen nem megy ...
A rezgőkörök, pedig egy érdekes anyag : pl hogyan akarsz HBO dekódert
csinálni másképp :)

Matematika, meg minden érettségi: az OM honlapon már 2003-ban megjelentek az
érettségi követelmények:
http://www.om.hu/main.php?folderID=405&articleID=1826&ctag=articlelist&iid=1
Itt minden tantárgy végén ott van, hogy a témakörökből minek milyen
mélsységben ( %-ban ) kell szerepelni a szóbeli tételek között és a szóbelik
értékelési elve is le van írva. Minden tanárnak/iskolának/intézménynek dec
10-ig nyilvánosságra is kell hoznia a témaköröket !
Múlt héten voltam egy érettségi tájékoztaton, ahol elmondták, most készül a
speciális igényű tanulókra a szabályozás, valószínű decemberre ki jön a
rendelet, ebben lesz leírva, hogy a csökkentlátóknak pl. milyen módon kell
érettségiezniük. Jelenleg az OM már kiadta a tervezetet véleményezésre pl. a
vakok szövetségének. Ajánlat: braile írásbeli igény szerint, illetve a
szóbelin két tétel húzása.
De minden kérdést fel lehet tenni az OM fórumán:
erettsegi2005 AT om.hu
válaszolnak rendesen.