tanforum - [Tf] állákeresés

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] állákeresés

  • From: Imre Szabo <hamorititk AT gmail.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] állákeresés
  • Date: Sat, 11 Sep 2004 17:52:56 +0200

Elnézést a kétszeri postázásért, de nem teljesen értem, hogy már
feliratkozás után miért kapok az elküldött levél után olyan
visszjelzést, hogy nem vagyok tagja a listának, amin egyébként rajta
vagyok. Jó kis mondat lett.

Az eredeti üzenet újra:

Szeretnék egy olyan helyet találni, ahol a Világnyelv program
számítógép-alkalmazás fejezetét komolyan veszik és szívesen vennének
egy munkaerót, aki több sikeres Világnyelv pályázaton van túl és
szeretné kamatoztatni ezirányú tudását, amit jelenlegi helyén sajnos
nem képes megtenni.
A Világnyelv pályázatain túl sikerült kétszer nyerni a londoni BC
által támogatott programokra.

E.mail címem.
hamorititk AT gmail.com

Egyenlõre szeretnék anonim maradni.