tanforum - RE: [Tf] Re: sdt

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Re: sdt

  • From: "Szalayne Tahy Zsuzsa" <sztzs AT infokatedra.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: RE: [Tf] Re: sdt
  • Date: Wed, 8 Sep 2004 22:44:39 +0200

Kedves Attila!

Szerintem félreértetted.
Működik az sdt, csak 800×600-as felbontásban nagyon sok lóg ki a
képernyőről.
1024×768-ban próbáltam történelem animációt nézni, és nem fért bele a kép a
frame képernyőre eső részébe. (kb. még fél centi kellene függőlegesen.)
Ma még tényleg nagyon sokan néznék 800×600-on.

Ui.: a × jelet altGr+u'-val írtam, remélem olvasható.

Szalayné Tahy Zsuzsa
sztzs AT infokatedra.hu
Szt. István Gimnázium