tanforum - Re: [Tf] Re: Szobeli tetelek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Szobeli tetelek

  • From: "Dancso Tunde" <dancsot AT enternet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, "Filtec Ferenc" <filtec AT freemail.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Re: Szobeli tetelek
  • Date: Tue, 7 Sep 2004 20:38:53 +0200

Kedves Ferenc és Listatagok!

A kétszintű érettségiről szóló dokumentum elérhető a www.om.hu lapról.
Szóbelin legalább 30 perc felkészülési idővel legfeljebb 10 perces szóbeli
vizsga tartható, mely az alábbi témaköröket tartalmazhatja:

Információs társadalom
Informatikai alapismeretek - hardver
Informatikai alapismeretek - szoftver
Kommunikáció az Interneten (gyakorlati kivitelezéssel)
Könyvtárhasználat

Ezek a vizsgakövetelmények 1-3., 7.1, 9. számú témaköreiből jelölhetők ki,
pontosabban a fenti témakörökből kell összeállítani.

A szóbeli vizsga értékelésére 30 pont adható,
melynek a szempontsora is elérhető a fenti címen.

Esetleg érdemes lenne egy előadást kérnetek a fenti témakörökben
tájékoztatásként. :-)

Üdvözlettel:
Dancsó Tünde
dancsot AT enternet.hu