tanforum - Re: [Tf] Tisztaszoftver

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tisztaszoftver

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Tisztaszoftver
  • Date: Sun, 05 Sep 2004 19:58:05 +0200

Udvozletem!

Nagy Laszlo irta 5 Sep 2004 19:52 keltezesu "Re: [Tf] Tisztaszoftver" targyu
leveleben:

> A haedwer vizsgálatnál akad ki. Azért szörnyû, hogy legalább 500 000
> példányszámban adták el kb. 2 milliárd forintért és nincs egy technikai
> tanácsadás, felelõsségvállalás ....

1. Biztosan nincs?

2. Mit várnál a technikai tanácsadástól?
Szerintem csodát nem tudnak tenni, olyan vason kell használnunk amin
kell... Esetleg: keress utána net-en, lehet-e részletes naplózással
telepíteni, akkor megtalálod melyik elem akasztja ki. Annak
cseréjével lehet próbálkozni. (Annó a Win98 egyes videokártyákkal
elszállt, ott a setup helyett a setupcor volt a nyerõ...)

Melyik hw elem akasztja ki, azt lehet tudni?

--
Viszontlatasra:
Dorozsmai Karoly