tanforum - [Tf] szociometriai vizsgálat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szociometriai vizsgálat

  • From: "Chary" <kissk AT freeweb.hu>
  • To: <ofoe AT list.dimnet.hu>
  • Cc: ISKOLA - Levező lista <iskola AT yahoogroups.com>, Tanfórum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] szociometriai vizsgálat
  • Date: Mon, 19 Jul 2004 20:08:41 +0200

T. Lista!

Kiss Károly vagyok, 37 éves, tizenikszedik éve a pályán (egyszer
utanaszámolok :-)). Két éve vállalkoztam arra, hogy minőségbiztosítás
jegyében belemerülök a szociometriába. Erre egy forrás állt a
rendelkezésemre: Mérei: Közösségek rejtett hálózata c. műve (Osiris; Bp.,
1998). Nem szeretnék itt okoskodni, de elég sok pontatlanságot, ne adj'
Isten elírásból származó hibát találtam benne (ezek egyszerű matematika
problémák olykor), de a megértést rendkívül megnehezíti. Nem kívánok
belemenni részletesen a gondjaimba, ha lenne valaki a listán aki
tájékozottabb a kérdésben, kérem jelezze számomra, magánban sok kérdésem
lenne hozzá a témában.

Köszönettel: Kiss Károly

-- A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja.
A kutyán belül olyan sötét van, hogy nem lehet olvasni.--

http://w3.enternet.hu/aa194545/hirmondo/
E-mail:
kissk AT freeweb.hu

  • [Tf] szociometriai vizsgálat, Chary, 07/19/2004