tanforum - Re: [Tf] Neumann Tarsasag Tarjan emlekerem: Szalayne Tahy Zsuzsa

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Neumann Tarsasag Tarjan emlekerem: Szalayne Tahy Zsuzsa

  • From: "Szalayne Tahy Zsuzsa" <sztzs AT infokatedra.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Neumann Tarsasag Tarjan emlekerem: Szalayne Tahy Zsuzsa
  • Date: Mon, 14 Jun 2004 21:04:09 +0200

Tisztelt Tanfórum!

Eloször is szeretném megköszönni Magdának, hogy közzétette a hírt.
Oszintén szólva nagyon meglepett a díj, és máig nem tudom, hogy kinek
jutottam eszébe.
Eddig csak a Békéscsabai InfoEra konferenciákon hallottam, hogy kik az év
díjazottjai.

Bár Magda csak rólam szólt, két további díjazott is volt:
Reményi Zoltán és Boczén Csaba.
Remélem, sokan vannak a listán olyanok, akik oket is ismerik. Sajnos nem
tudom beidézni az életrajzukat, de nekik is lenne mit...
És hogy még kik közé keveredtem?
http://www.njszt.hu/01alt_info/18/tarjan_erem/tarjan_erem.htm
Egész jó társaság, büszke vagyok rá. :)

Szalayné Tahy Zsuzsa