tanforum - Re: [Tf] re tisztaszoftver 1 vs 3 ev

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] re tisztaszoftver 1 vs 3 ev

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] re tisztaszoftver 1 vs 3 ev
  • Date: Thu, 13 May 2004 19:32:26 +0200

Tisztelt Kollégák!

> __Az egyik a FELSŐoktatásra vonatkozik.__ www.campus.hu
> Ezt 2001-ben kötötték HÁROM=3 évre szólóan, a weboldala www.campus.hu .
> Ennél mindenki, aki állami főiskolára/ egyetemre jár, vagy ott dolgozik,
> mindegy milyen munkakörben jogosult az Windows, Office, Visual... termékek
> lefrissebb verióinak használatára. Ez idén ősszel (november 30)fog lejárni,
> remélhetőleg meghosszabbítják.

A szerződés szerint az oktatók és hallgatók jogosultak otthon _is_ használni,
a többiek csak az intézényi számítógépükön.

> GH alkalmazottai EBBEN nem kaptak jogosultságot az otthoni használatra, és
> természetesen a diákok sem, szemben a felsőoktatásival.

Lásd:
http://www.campus.hu/tajekoztato/index.html
<idézet>
A Miniszterelnöki Hivatal és a Microsoft Magyarország megállapodása
értelmében az összes magyarországi akkreditált állami, egyházi és magán
felsőoktatási intézmény valamennyi nappali, levelező és esti tagozatos
hallgatója és valamennyi főállású, illetve szerződéses oktatója és dolgozója a
megállapodás tárgyát képező szoftvereket tanulási, oktatási és kutatás-
fejlesztési célokra használhatja az intézmény vagy -a hallgatók és oktatók
esetében -saját otthoni számítógépén.
</idézet>

Az utolsó mondatot érdemes elolvasni alaposan.
Pecsétes papíron még nem láttam az ellenkezőjét, mert nem küldték meg
hiába kértem, igaz e-mailben azt közölték, hogy használjuk csak nyugodtan...

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.