tanforum - Re: [Tf] orarendkeszito program

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] orarendkeszito program

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] orarendkeszito program
  • Date: Wed, 28 Apr 2004 05:17:00 +0200

Udvozletem!

Racz Rita irta 26 Apr 2004, 22:01 keltezesu "[Tf] orarendkeszito program"
targyu leveleben:

> Erdeklodnek, hogy tud-e valaki jo orarendkeszito programot ajanlani!

Most vettük meg az aScÓrarend programot:
http://www.mrsoft.hu/orarend/index.htm

Az igazgatóhelyetes asszony, aki évek óta géppel csinálja -- lésd
lentebb: a Gregusprogrammal -- nálunk az órarendet, elõtte
próbálgatta az aScÓrarend demo-t: ez, valamint a leírás alapján
nagyon tetszett neki. A beszerzés elõtt én is érdeklõdtem; más
kollegák (más iskolából) szintén e program használata nyomán jó
véleménnyel voltak róla...

Mendly Lajos irta 27 Apr 2004, 12:19 keltezesu "[Tf] re:orarendkeszito
program" targyu leveleben:

> Jo szivvel ajanlom, amennyire tudom, eleg sok iskola hasznalja az o
> szoftvereit.
> GREGUS ZOLTÁN
> 62 / 407-187 , 20 / 9651-124
> E-mail:
> gregus AT elender.hu

Évekig ezt használtuk mi is: a DOS-t, amit gyenge gépen is
nagyon jól tudott az igazgatóhelyetes asszony kezelni. (Remekül
gyorsbillentyûzött...!) Amint tõle tudom, az órák beosztása viszont
nem olyan esetérzékeny -- az õ zavaival: gyerekközpontú --, mint
az aScÓrarend programban (habár azt még élesben nem
használtuk). A Gregus program ára roppant baráti (volt, és a
frissítés is szinte csak jelképes összeg volt). A Windows-os
változattal -- azt hiszem az is van -- mi nem boldogultunk :(

> Weblap: www.elender.hu/~gregus

Nálam ez egy redirekcióval a http://merlin.pcspecial.hu/gregus
címre mutat, de nekem onnan semmi sem jön le (Opera?)

Nekem ez van meg:
http://www.mumus.hu/gregus/
ami mûködik...

--