tanforum - Re: [Tf] Kerettanterv az uj NAT-hoz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kerettanterv az uj NAT-hoz

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kerettanterv az uj NAT-hoz
  • Date: Thu, 11 Mar 2004 08:17:37 +0000
  • Comments: Authenticated sender is <zsako AT ludens.elte.hu>
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Tisztelt Kollegak!

Aki eljon az idei szobathelyi INFO SAVARIA informatika tanari
konferenciara (http://www.infoera.hu), az a tema legjobb hazai
szakertojetol (Korosne Mikis Marta) hallhat errol 120 percen
keresztul.

Zsako Laszlo