tanforum - [Tf] Érettségi Lin uxon -- 2005

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Érettségi Lin uxon -- 2005

  • From: barnabas AT deg.sulinet.hu
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Érettségi Lin uxon -- 2005
  • Date: Sun, 07 Mar 2004 19:48:22 +0100 (CET)

Kedves Linuxon tanító számtech-tanárok!

A 2005-ös számtech érettségi előkészítése során eljutott a rendszer (OKI)
oda,
hogy LINUX is van. Behívtak tehát egy LINUX-on tanító tanárt (ez én vagyok),
hogy vegyen részt ebben a dologban:

1. Az érettségi lebonyolításához milyen előírásokat kell tenni a rendszerrel
kapcsolatban szerver/kliens, biztonság szempontjából (ne lehessen könnyen
kívülről segíteni a vizsgázónak)

2. A LINUX-on vizsgázók milyen szoftvereket használnak, használjanak...
(érettségi-követelmények teljesítése)

Viszont ez nem egy magányos feladat íróasztal mellett, szóval igen örülnék,
ha
tudnám, hogy hányan vagyunk, kik, és milyen elképzelésekkel, akik Linuxon
akarunk érettségiztetni.

Nem akarom untatni tovább a többieket.

Kérem, hogy aki érintve érzi magát, és szivesen kommunikálna erről, írjon
(magánban) egy levelet, esetleg azt is, hogy igényli-e ebben az ügyben egy
lev.lista létrejöttét!

Tisztelettel (és köszönettel):
Harasztos Barnabás
Deák Téri Evangélikus Gimnázium