tanforum - [Tf] DEGEM

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] DEGEM

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] DEGEM
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 12:34:16 +0100

Üdvözletem!

A DEGEM-ben tanító kollegák jeleztek hibákat a tanulói gépeken...

110-es gép: a floppy meghajtó lemezkiadó gombja bele van
préselve a meghajtóházban, ezért valszleg belsõleg is sérült a
meghajtó, induláskor tesztelné de ebbe "beleragad" és a gép nem
indul. Kaptam engedélyt a meghajtó cseréjére, szombaton
megveszem, hétfõ reggel cserélem...

109-es gép, sérült volt az AutoCAD: már települ is újra a gép...

105-ös gép: a floppy hibáját jelezték. Nincs hiba, a gépet floppy-ról
boot-olva ujratelepítem.

101-es gép, egérhiba. Kaptam engedélyt az egér lecserélésére,
lásd mint elsõ bekezdés (hétfõre OK)

102-es gép, nincs hálózat: ezt csak ma, pénteken _délután_
tudom megnézni (ezt nem tudom a teremben folyó tanítás nélkül
diagnosztizálni...)

Köszönöm a türelmeteket!

Jó hétvégét!

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT fibermail.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay

  • [Tf] DEGEM, Dorozsmai Karoly, 02/13/2004