tanforum - [Tf] kerdes felsofoku tovabbtanulasrol

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kerdes felsofoku tovabbtanulasrol

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Tf] kerdes felsofoku tovabbtanulasrol
  • Date: Sat, 31 Jan 2004 22:38:43 +0100 (MET)

T. Kollegak,

a kovetkezo kerdessel fordultak hozzam:

milyen tovabbtanulasi lehetosegei vannak kulfoldon (nem szomszedos
allamban, hanem Nyugat-Europaban) elo, kulfoldi allampolgar diaknak,
aki most erettsegizik abban az orszagban, ahol el. Magyarorszagon,
magyar nyelven szeretne egyetemi tanulmanyokat folytatni.

Az illeto magyar szuloknek kulfoldon szuletett gyermeke. Kulfoldi
allampolgar, iskolait kulfoldon, nem magyar nyelven vegezte. Magyar
nyelvtudasat csaladi korben sajatitotta el, tehat pl. magyar
nyelvtant, helyesirast nem tanult.

A kerdesben az is benne foglaltatik, hogy letezik-e olyan tanfolyami
kepzes, amelyben pl. a magyar nyelvet elsajatithatna olyan szinten,
ami egy sikeres egyetemi felvetelihez szukseges.

Probaltam az Interneten korulnezni, eddig nem sokat talaltam. Minden
segitseget koszonettel fogadnek.

A valaszokat sajat cimemre, nem a listara kerem.

Elore is koszonom. Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-392-2504
Szamitogep Halozati Kozpont !
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-392-2503
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9151
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

  • [Tf] kerdes felsofoku tovabbtanulasrol, Zimanyi Magdolna, 01/31/2004