tanforum - [Tf] jelentkezési lapok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] jelentkezési lapok

  • From: "Kova'cs Zolta'n" <kzoli007 AT freemail.hu>
  • To: "Tanforum lista" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] jelentkezési lapok
  • Date: Mon, 19 Jan 2004 20:28:17 +0100

Üdvözletem!
Fel vagyok háborodva!
Úgy kezdődött,,hogy egy állásfoglalás jelent meg a
http://www.kir.hu/kifir/kifir_allaspont.htm , melyre felfigyelve
beszereztünk egy (más okokból is szükséges,) kétoldalasan is nyomtatni
képes lézernyomtatót.
Ehhez képest a mai napon sikerült kideríteni, hogy a tavaly jól működő, a
középiskolába jelentkezéshez szükséges adatlapok elektronikus kitöltése
idén nem használható. Magyarázat nincs, csak ingerült hang a telefon
túloldalán. Komolyan nem értem. A déli hírekben látom, hogy a felsőoktatási
rendszerben most tesztelnek egy webes felületű ürlaprendszert, erre egy
szinttel lejjebb ismét a papír a megoldás. Én nem hiszem, hogy olcsóbb x+n
db, nyomdai úton előállított űrlap, mint egy lézernyomtatóval helyben
nyomtatott kész példány. Persze a kollégák pluszmunkáját nem is számolom.

KZ

  • [Tf] jelentkezési lapok, Kova'cs Zolta'n, 01/19/2004