tanforum - Re: [Tf] Statcenter

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Statcenter

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Statcenter
  • Date: Thu, 18 Dec 2003 23:36:02 +0100

Kedves Karoly!

Ami engem illet, en egyelore bizom a Statcenter igereteben, hogy jovore
ujraindulnak. Nem probalkoztam massal.

Viszont nekem is van egy OT kerdesem. Tud-e valaki arrol - igy az utolso
pillanatban -, hogy Sulinet Expressz kereteben lehet-e valahol SD-kartyat
vasarolni? Elore is kosz a valaszt.

Knausz Imre
knauszi AT axelero.hu
http://web.axelero.hu/knauszi