tanforum - Re: [Tf] TTE-hir

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] TTE-hir

  • From: Morvai Tibor <gtbmor AT uni-miskolc.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] TTE-hir
  • Date: Thu, 20 Nov 2003 09:04:55 +0100 (NFT)

Kedves Listatarsaim!
Mindig sok hasznos informaciohoz jutottam Mesza'ros Anita linkajanloibol.
Sokat tovabb is kuldtem az altalam felugyelt listara is.
Tehat en tudom olvasni az emlitett oldalakat, es mindig meg is tudtam
nyitni (Unix alatt Pine levelezo programmal) de most a dolog kivancsiva tett.
Bementem a Tanforum archivumaba es sorban megnyitottam Explorerrel is
Netscape-el is a linkeket. So"t Outlok expressben is.
Megneztem 3 levelet bennuk osszesen 8 darab linket. Mind mukodott.

Kedves Meszaros Anita, nekem kuldje nyugodtan, orulni fogok neki.:-)
Es koszonom faradozasait.
Udvozlettel:
Morvai Tibor

On Tue, 18 Nov 2003, [iso-8859-1] "Zsúdel László dr." wrote:

> Kedves Anita!
> Bár nem vagyok történelem szakos, így abszolút nem érdekel, hogy e tárgyban
> milyen hírekkel szolgál, de határtalanul bosszan, hogy a tanfórum listára
> küldött levelei linkjeire kattintva mindig az alábbi hibaüzenetet kapom:
>
> Hibás vagy nem elegendô paraméter!
>
> Akkor kik olvassák az Ön által küldött híreket, hiszen egyetlen egy link
> sem él?
>
> Kérem, kíméljen meg ezekt?l a fölösleges kattintgatásoktól!!!
>
> Üdvözlettel:
> Zsúdel László dr.
Ezt a levelet az F-Secure Anti-Virus for Internet Mail ellenőrizte.
Miskolci Egyetem Számítóközpont