tanforum - Re: [Tf] konferencia

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] konferencia

  • From: Szalay Sándor <szalay.sandor AT axelero.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] konferencia
  • Date: Fri Sep 19 18:59:02 2003

Zsako Laszlo wrote:

Egy olyan szekciosorozatot tervezunk, amelyet FORUM-nak kereszteltunk el, s olyan temakkal kapcsolatos, amit aktualisnak tartunk. Ezekben a szekciokban nem eloadasok lennenek, hanem az adott temakor szakertoi valaszolnanak a felmerulo kerdesekre, problemakra.

Segitseget szeretnek kerni a temakhoz.

En a kovetkezoket talaltam ki (de lehet, hogy nem ezek az aktualis, most eppen sok informatika tanart erinto kerdesek):

1. Nemzeti Alaptanterv felujitas (2004 szeptembertol vezetik be)
2. Ketszintu erettsegire felkeszites (2005)
3. Szamitastechnika, illetve Programozas felvetelire felkeszites (2004-ben lesz utoljara)
4. Informatika OKTV (alkalmazas es programozas kategoria - iden lesz eloszor)

Én szívesen vennék még két témát (ha érdekel rajtam kívül még valakit):

5. Kell-e, ha igen, milyen tankönyv at informatika oktatásához, illetve: hogyan lehet eldönteni, hogy melyik a jó informatika tankönyv?

6. Hogyan értékelhetők a digitális tananyagok pedagógiai, tartalmi stb. szempontból?
--
Szalay Sándor
+36 30 931 9859

  • [Tf] konferencia, Mészáros Anita, 09/08/2003
    • <Possible follow-up(s)>
    • [Tf] konferencia, Zsako Laszlo, 09/19/2003
      • Re: [Tf] konferencia, Szalay Sándor, 09/19/2003