tanforum - Re: [Tf] burgi

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] burgi

  • From: "Hevenyine Kati" <hevenyin AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] burgi
  • Date: Wed Sep 17 09:53:01 2003
On 17 Sep 2003, at 9:29, Dorozsmai Karoly wrote:

> Üdvözletem

> Tegnap este láttam pár percet a "Nagyon nagy Ő"-ből... Szóval
> nagyon mélyre lehet :(( [Bár ez kissé kimatat az eredeti levél
> tartalmából...]
És akkor még nem beszéltünk a Riporter kerestetik c. vetélkedőről.
Tegnap este az M2-őn volt egy forduló. Csak meresztettük a szemünket,
hogy ennyire tájékozatlan, gondolatait (már amikor voltak) kifejezni nem
tudó,
az elemi viselkedési szabályokat nem ismerő "versenyzőket"
honnan sikerült összeszedniük a szervezőknek. Égett a
műsorvezető + a 2 zsűritag. Visszaemlékeztünk a "régiekre"
(Wiesinger,Szegvári,Horváth János stb.); ég és föld. Hevényiné
Szomorjai Katalin könyvtáros