tanforum - Re: [Tf] KFKI velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] KFKI velemeny

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] KFKI velemeny
  • Date: Mon Sep 8 17:52:02 2003

>A HIX levlistacsoporton alkalmazott modszer egeszen erdekes :)

Azt nem ismerem, de: HEUREKA! Feltalaltam, remelem, nem a spanyolviaszt.
Az e-mail cimet gif-kepkent kell beilleszteni. Robot legyen a talpan, aki
abbol kirekognitazza a szoveget! Meg embernek is kilatastalan listat
kesziteni belole, ami pedig minden egyeb modon, felismerve a rendszert (at,
~, "kukac" stb...) egyszeru szovegcserevel megoldhato.
Na, jo otlet?

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu