tanforum - [Tf] Bitonyitvany-torzslap-haladasi naplo-ellenorzo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Bitonyitvany-torzslap-haladasi naplo-ellenorzo

  • From: "Harry (Sopron)" <harry AT sopron.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Bitonyitvany-torzslap-haladasi naplo-ellenorzo
  • Date: Wed Jun 18 16:03:01 2003

STZ> Nagyon sok tanár szídja a nyomtatványok ismeretlen elkövetőinek minden
feljebbvalóját,
STZ> mivel az ellenőrzőben, naplóban, anyakönyvben és a bizonyítványban még
véletlenül sem ugyanaz a sorrend,
STZ> megnevezés..., ráadásul egy osztályon belül is lehet többféle (elfogyott
az előző típus, más iskolából jött...).
STZ> Sokkal több a rontás, macerásabb az összeolvasás.

Igy van! A bitonyitvanyban hatul van a magatartas es a szorgalom, a naploban
az
elejere kerult. Mas tantargyak sorrendje is ossze-vissza van.

En a bizonyitvanyt tekintettem etalonnak, ontapados papirra kinyomtattam a
bizonyitvanynak megfelelo sorrendet, majd beragasztottam a naplomba.

Szeptembertol mar 10 kollega jelezte, hogy nyomtassak nekik is. A
feldarabolast
rajuk fogom bizni.

Üdvözlettel: Harry

e-mail :