tanforum - Re: [Tf] Hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Hirek

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Hirek
  • Date: Tue Jun 10 23:26:01 2003

Tisztelt Kollégák!

> Szóval alkudni kellett volna OM részről. Erősen. Mondjuk meg
> lehetett volna hírdetni a vasat magában mondjuk UHU linux
> kiséretében, ami ráadásul magyar termék.

Sok cég ha nem is UHU-t, de Linuxot tesz fel alapból. Gondolom így jobban néz
ki az
ár.

> Tudom, most se
> kötelező m$-t választani, s valószínűleg sokan nem is fogják.
> Majd a szomszéd vagy haver felrakja, az árából meg vesznek
> inkább vasat.

> "Mond, Te kit választanál?" :)

Saját kollégáim figyelmét arra hívtam fel (ma volt éppen egy ilyen
megbeszélés), hogy
nem az iskolában használt operációs rendszerrel kapják a gépet. Ezért a
gépteremben
próbálják ki az UHU-t, aztán döntsenek, hogy tudnak-e hasonlóval élni, de
mindenképpen legyenek jogtiszták a programok a saját gépükön.

Tisztelettel: Fodor Zsolt