tanforum - Re: [Tf] kompetenciameres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kompetenciameres

  • From: "Fenyos Zoltan" <fz AT hajdu-ped.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kompetenciameres
  • Date: Tue May 27 08:26:00 2003

Sziasztok!

> megelégedésére... Miért ne lehetne akkor a tanév rendjérõl is?
Végül is lehet. Én csak annyit kérdeztem, hogy érdemes-e azon problmázni,
amit amúgy is el kell végezni. A rendeletben nem 'lehet' van, hanem 'kell'.
Én csak azt javasoltam, ha már probléma, akkor azt érdemes megoldani. Ezt
pedig most is állítom, hogy a probléma: az igazgatód nem mondja el neked az
információkat - ez a listán most nem oldódik meg. Ha pedig, ha szeretnéd,
hogy idoben tájékoztasson, akkor ezt neki kellene elmondani, és nem nekünk.
Én úgy gondolom csak az vihetne elore.
Vagy a lista is segíthet: készít egy jobb változatot a fontosabb dátumokkal
a jövoben. Amit az OM honlapon kihagynak, majd valamelyikonk kiegészíti ezen
a listán. ;-)

Üdvözlettel
Fenyos Zoltán