tanforum - [Tf] Re: [Tf] [T] Hírek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] [T] Hírek

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] [T] Hírek
  • Date: Tue May 13 13:56:01 2003

Tisztelt Kollegak!

> Veszelyben a tagozatosok?
> Ketsegek az oraszamcsokkentessel kapcsolatban
> (Forras: Nepszabadsag)
> http://www.tte.hu/lista.phtml?tm=1052726580&wrtr=ttet&cou=447&action=hir

A tv2-n csiptem el egy nyilatkozatot valami hirmusorban ezzel
kapcsolatosan.
Eloszor a bp-i Fazekas Gimnazium igazgatoja ismertette
velemenyet, mely szerint a megszokott szinvonalu
termeszettudomanyos kepzesuknek ezzel vege, majd Bihari ur az
OM reszerol vazolta a hivatalos allaspontot a kerdesben. (Bihari
urat nem talaltam az OM szervezeti felepiteseben, de remelem jol
emlekszem a nevere.) A OM szerint a bevezetett intezkedesek, a
meghozott torvenyek nem a serelmezett dolgokrol szolnak,
mindenki azt tanit es annyi oraban, amit akar.

Ha valaki tudja Bihari ur e-mail cimet, nagyon szivesen megirom
kozvetlenul is a keresemet: Legyen szives leirni, mit mennyi
oraban tanitana a remenybeli spec. matekos diakjainknak az OM
es a torvenyek szabta kereteken belul. Tajekoztatasul kozlom,
hogy a spec mat minimalis matematika oraszama 8 ora / het a
gimnazium 4 eve alatt.

Tudom, hogy a listan is tobben vannak, akik nem hivei a
tagozatosdinak, de most lehetoleg ne essek arrol szo, hogy
szukseg van-e ra vagy sem.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.